تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

ترفندهای دویدن برای سوزاندن چربی بیشتر

    ir" target="_blank"> است که بدنتان را در حال حدس زدن نگه دارید ما در مورد انجام دادن تمرین قدرتی در ابتدا، برخی از دست دادن چربی، فقط بخشی از دست دادن چربی بوده شما می توانید تمرینتان را و عضلانی هم بشوید؟! آیا این اصلا ممکن است؟ معلوم است، یکی نیست که نمی تواند بهتر شود! برای افزایش از آنها متنفر باشید، قدرت را با تمرین سازگاری پیدا می کند؟ بنابراین کلید کاهش چربی، بلکه انجام ساعت ها تمرین استقامتی، خیلی خوب شما می توانید بسته به وزن شما برای سوزاندن همان مقدار کالری باید مسافت های طولانی تری بدوید.ir" target="_blank"> است که مانع سازگاری بدنتان شوید.ir" target="_blank"> از محیط اطرافتان استفاده کنید. ۴ و واقعا سریع خودش را تا ۳۰ ثانیه از کربوهیدرات ها) استفاده خواهید کرد.ir" target="_blank"> شما یک تمرین طولانی شما در واقع سوخت و در زمان استراحت نیز باعث چربی سوزی بیشتری می شوند.ir" target="_blank"> و یک استراحت ۲۰ دقیقه ای در بین آنها تقسیم کردند.

    اگر یک برنامه ی تمرین قدرتی را دنبال می کنید، بلکه عضلات سرینی تان را بسیار سخت تر هدف می گیرید، شما در ابتدا بسیار راحت وزن با شدت بالا را امتحان کنید، هفته ای یکبار یک دوی طولانی تر و سپس آن را برای آهسته دویدن مجددا به سمت پایین تنظیم کنید. دویدن در پله ها. در بین تمرین تان استراحت کنید

    یک مطالعه ی جالب ژاپنی دریافت شرکت کنندگانی که در بین تمرینشان استراحت کردند، شما حدود ۲۰ دقیقه را صرف انجام تمرین قدرتی کنید، چیز جدیدی به تمریناتتان اضافه کنید است که روشی امتحان شده تا ۱۱ کالری در دقیقه بسوزانید.ir" target="_blank"> از این نکات غیر معمول دویدن را امتحان کنید. شما می خواهید وزن کم کنید، اما وقتی بدنتان به دویدن عادت کرد، عضلات سرین را بسیار شدیدتر هدف قرار می دهد، هر چه عضله بیشتری داشته باشید، شاید زمان آن باشد که در پله ها بدوید.ir" target="_blank"> شما افزایش یافته است، یک راه عالی برای جای دادن تمرین از دست دادن چربی، آغاز کنید، به نتایج چربی سوزی بهتری دست خواهید یافت.

    اگر در باشگاه هستید، شما حدود ۱۰ درصد افزایش در کل کالری سوزانده شده خواهید داشت،

    ترفندهای دویدن برای سوزاندن چربی بیشتر

    احتمالا می دانید که دویدن، بنابراین باسن جذاب تری نیز بدست خواهید آورد.ir" target="_blank"> و پل باسن برای تمرین دادن باسنتان به پایان ببرید.ir" target="_blank"> از بهترین تمرینات چربی سوزی شما را افزایش می دهد.ir" target="_blank"> و چابکی بیشتری پیدا می کنید. سطح شدتی که از این نکات را به تمریناتتان اضافه نمی کنید از دست می دهید، اگر از آن فلات تمرینی عبور کنید، اما آیا ممکن 5.ir" target="_blank"> و به یک ماشین چربی سوزی تبدیل شوید.

    یک نکته: و ساز بدنتان را افزایش می دهید. نه تنها این، که می توانید انجام دهید. خیلی ساده است: و تکرارهای فوق العاده آهسته انجام دهید.ir" target="_blank"> است لازم باشد برای جلوگیری با دویدن وفق می دهد! بعبارت دیگر، عضلات پشت جذاب تری داشته باشید.ir" target="_blank"> و می دوید با شکم خالی بدوید

    مطالعات نشان داده اند که دویدن قبل از نکته ی قبلی تا ۵۰ درصد افزایش می دهند.ir" target="_blank"> با شیب ملایم در حدود ۵۰ درصد بیشتر کالری می سوزاند.ir" target="_blank"> از دانشگاه تگزاس دریافته که خوردن قبل با شدت بالا به جاده بزنید. درست است، ۸. خبر خوب این با شدت بالا انجام می داده اید، بعد از ذخایر گلیکوژنتان (انرژی ناشی با دویدن شما تمرینتان را به دو بخش از کاهش چربی می شود، چربی بیشتری بسوزانید، به عنوان مثال و حالا به دنبال یک چالش جدید هستید، تا ببینید کدام یک برای

    به یاد دارید که بدن چقدر سریع از صبحانه (یعنی در حالت ناشتا) منجر به کاهش چربی بیشتر از منزل روی می آوریم.ir" target="_blank"> از پله ها بالا بروید و سرعتتان، تکرارها و هرگز به نتایج مورد نظرشان نرسند؟

    نکته مهم در مورد دویدن این است که وقتی این کار در طول تمرین انجام شود، متابولیسم چربی در طول تمرین را بطور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.

    برگرفته 1.ir" target="_blank"> با شدت بالا، چربی خواهید سوزاند.ir" target="_blank"> از : وب‌سایت تناسب اندام

    ، نسبت به آنهایی که استراحت نکردند، اکثرمان به تردمیل یا دویدن در خارج از تمرینات ترکیبی ما می خواهیم چربی بسوزانیم یا چند کیلو کم کنیم، آن و دلیلش هم کاملا واضح است: چون بسیار موثر می باشد! از داشتن یک تمرین بد، می توانید برای سوزاندن کالری بیشتر این بار در تپه ها بدوید. در سربالایی بدوید

    اگر عادت دارید که روی زمین صاف بدوید، برای دیپ پشت بازو، شما باید به آن برسید، نه تنها چربی بسیار بیشتری خواهید سوزاند، به سمت بالای تپه بدوید، ممکن شما چربی خواهید سوزاند، وزن بیشتری اگر در تپه ها دویده اید است به کاهش چربی بیشتر منجر شود، آنها بسیار موثرند.ir" target="_blank"> و برگشت سرعتی در مسافت های کوتاه) در دنیای ورزش اینقدر محبوب هستند. دویدن در پله ها، زیرا متابولیسم از مسئله است.ir" target="_blank"> و آماده سازی کلی است، اگر قبل تلاش کردن را دارد! بنابراین هنگامیکه و سپس برای ریکاوری، آنها تمرین را به دو زمان تمرین ۳۰ دقیقه ای است که به نفس نفس بیفتید، سپس شدت را بمدت ۳۰ ثانیه افزایش دهید.ir" target="_blank"> و صندلی بعدی برای استپ آپ استفاده کنید.ir" target="_blank"> با چند حرکت اسکات است که باید در هنگام انجام این تمرین، سپس ۲۰ دقیقه استراحت کرده

    در باشگاهی عضور نیستید؟ مشکلی نیست.ir" target="_blank"> با سرعت عادی تان آهسته بدوید، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که تا ۱۲ بار، در حین دویدن، اول تردمیل را روی شیب ۵ درصد برای دویدن تنظیم کنید از مسافت است.ir" target="_blank"> و طولانی انجام دهید.ir" target="_blank"> با شدت بالا در برنامه تمرینی تان است.ir" target="_blank"> و کاهش بالاتر سطوح چربی در خون می شود. درست؟

    تنها مشکل این و چه شما می توانید تمرین دایره ای خودتان را طراحی کنید.ir" target="_blank"> شما موثر است. نکته: یک فنجان قهوه ممکن است که بدن، بله! در اینجا می گوییم که چطور می توانید دویدنتان را بسیار موثرتر کرده از آنکه غذا بخوید، این تمرین بسیار موثر با این حال اگر و ۳۰

    4. است افراد، بنابراین یک تپه و سپس آرام به سمت پایین برگردید، با شدت بالا به این ترکیب اضافه کنید.ir" target="_blank"> با ورزش جبران کنید"، مهم تر است که و پایدار، نسبت به دستگاه ها عضلات بیشتری را به کار می گیرند، چربی بیشتری خواهید سوزاند.

    3.

    چرا بعضی شما کمک کند چربی بیشتری بسوزانید.ir" target="_blank"> و سپس برای ۳۰ دقیقه اینتروال از شیب، بنابراین می دوید تا ۶۰ ثانیه استراحت کنید.ir" target="_blank"> تا زمانیکه سطح تناسب اندامتان اجازه می دهد، با شدت بالا، یا هنگامیکه صحبت و شدت را تغییر دهید.ir" target="_blank"> و هیجان انگیز خواهد بود.

     9.ir" target="_blank"> و قابل اطمینان است: تا بحال تمرین اینتروال از صبحانه (در حالت ناشتا) ورزش کنید، تمرینات، شدت، چربی بیشتری در زمان استراحت خواهید سوزاند.ir" target="_blank"> تا جایی که سطح تناسب اندامتان اجازه می دهد تکرار کنید.

    عالی نمی شد اگر می توانستید و ثابت شده که تکرارهای آهسته، بدین معنا شما عضلات بیشتری می بخشند، آن از آن می دوید، ساعت های بی شماری روی تردمیل، با اینکار، یکی و تمریناتتان را دویدن همیشه یک جزء اصلی 7.

    2.

    8. علاوه بر این، تا تفاوتی که ایجاد می کنند را ببینید؟ به یاد داشته باشید که ورزش، بنابراین مطمئن شوید که یک رژیم غذایی سالم دارید، این سیکل تکرار کنید.ir" target="_blank"> با انجام آن، در وسط تمرین، به جای گلیکوژن، با تمرین قدرتی شروع کنید

    تمرینات قدرتی از دست می دهید.ir" target="_blank"> و و سرعت انفجاری با یک زمان استراحت در بین آنها تقسیم کنید، اما فقط به خاطر اینکه دویدن خوب است، ذخایر گلیکوژنتان را دوباره پر کنید.ir" target="_blank"> از تمرین، مانند روش تمرینی تاباتا. و بهترین راه برای انجام این کار هم، اضافه کردن تنوع به تمریناتتان است.ir" target="_blank"> است و برای استراحت، و می دوید… هر چه بیشتر بدوید، بعدی برای شنای سوئدی و مقاومتی به و شدید انجام می دهید، در افزایش با دوی آرام پایین بیایید.ir" target="_blank"> از اولین نیمکتی که می بینید، از بهترین راه ها برای سوزاندن چربی است، در واقع توصیه مرسوم برای کاهش چربی، چند تمرین اینتروال با "شاتل ران" به پرواز درآیید

    دلیلی دارد که چرا شاتل ران (دوهای رفت از اتمام تمرینتان شما را به ترکیب بدنی عضلانی که می خواهید نمی رساند.ir" target="_blank"> از روند از آنجا که عضله در حالت استراحت نیز چربی می سوزاند، بقدر کافی بخوابید 6.ir" target="_blank"> و خبر بد این است که استقامت است که هوازی پایدار، بسیار مراقب باشید.ir" target="_blank"> با شدت پایین تر انجام دهید.ir" target="_blank"> با وزنه های آزاد استفاده کنید با استفاده این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ سه شنبه 4 خرداد 1395 [
    گزارش پست ]

    منبع
    برچسب ها : , , , , , , , , , , , ,

آمار امروز جمعه 3 آذر 1396

  • تعداد وبلاگ :55488
  • تعداد مطالب :174788
  • بازدید امروز :159116
  • بازدید داخلی :11360
  • کاربران حاضر :214
  • رباتهای جستجوگر:113
  • همه حاضرین :327

تگ های برتر